۱۸ مهر ۱۴۰۲
کپی شد!

شب گذشته انجام شد؛

درخواست نتانیاهو برای تشکیل کابینه اضطراری

درخواست نتانیاهو برای تشکیل کابینه اضطراری

«بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شب گذشته، دوشنبه ۹ اکتبر از رهبران ائتلاف مخالفان خود در کنست خواست تا «فورا به روند تشکیل یک دولت اضطراری ملی» ملحق شوند.

به گزارش نگاه نو، نتانیاهو طی سخنرانی شب گذشته خود، در حالی از رهبران ائتلاف مخالف خواست فوراً یک کابینه اضطراری تشکیل دهند، که سابقه چنین تصمیمی به ۵ ژوئن ۱۹۶۷ در کابینه «مناخیم بگین»، ششمین نخست‌وزیر رژیم اشغالگر و در طول جنگ شش روزه برمی‌گردد.

طی روزهای گذشته و هم‌زمان با بالارفتن درگیری‌ها با مقاومت فلسطین، منابع صهیونیستی گزارش داده‌ بودند حزب «بنی گانتز»، یکی از رهبران ائتلاف مخالف در حال برگزاری مذاکراتی با نماینده بنیامین نتانیاهو، برای تشکیل یک کابینه اضطراری است.

«یائیر لاپید»، رهبر مخالفان رژیم صهیونیستی هم دو روز گذشته، یکشنبه به نتانیاهو اعلام کرده بود که آماده تشکیل یک کابینه اضطراری برای مدیریت جنگ است.

نتانیاهو در حالی تسلیم خواست مخالفان شده که انتقادها از او در محافل رسانه‌ای و سیاسی افزایش یافته است؛ اخیراً روزنامه عبری «هاآرتص» در گزارشی نوشت: شکست‌های نتانیاهو در مدیریت حکومت اسرائیل پی‌درپی شده‌اند؛ او مسئول تمام رخدادهای اخیر شهرک‌های اطراف نوار غزه است.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز