۱۵ مهر ۱۴۰۲
کپی شد!

در گزارشی اعلام شد؛

روز سیاه صهیونیستها/ ۱۵۰ کشته و بیش از ۵۰۰ زخمی و دهها اسیر

روز سیاه صهیونیستها/ ۱۵۰ کشته و بیش از ۵۰۰ زخمی و دهها اسیر

آنچه از صبح امروز شنبه در مناطق مختلف رژیم صهیونیستی تاکنون رخ داده است شامل 150 کشته و بیش از 500 زخمی و دهها اسیر از سوی گروههای مقاومت فلسطین در چارچوب عملیات طوفان الاقصی است، عملیاتی بی سابقه که سران رژیم صهیونیستی را در بهت و ناباوری فرو برده است.

به گزارش نگاه نو، ساعت ۶:۳۰ صبح به‌وقت فلسطین، گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس عملیات گسترده و بی‌سابقه‌ موشکی و زمینی را در اطراف غزه آغاز کرده و در یک حمله گسترده توانستند وارد شهرک‌های صهیونیست‌نشین شوند.

پس‌ از آن «محمد ضیف» فرمانده «کتائب القسام» نام این عملیات را «طوفان الاقصی» نامید و از موشک‌باران چند شهرک و شهر فلسطین اشغالی خبر داد و اعلام کرد: این عملیات در پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر علیه مسجد الاقصی و مردم فلسطین شروع شده است.

به‌ گفته این شخصیت فلسطینی، در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع صهیونیست‌ها، فرودگاه‌ها و استحاکاماتشان بیش از ۵ هزار موشک و راکت شلیک شد.

در ساعات اولیه این عملیات، روزنامه صهیونیستی «جروزالیم‌ پست» از اصابت موشک‌ به تل‌آویو و عسقلان خبر داد و گزارش کرد که آژیرهای خطر به‌ صدا درآمده است و پناهگاه‌ها نیز باز شده‌اند.

هم‌زمان تمامی پروازهای فرودگاه بن‌گورین که اصلی‌ترین فرودگاه رژیم صهیونیستی است هم لغو شده است. گفته می شود تمامی فرودگاههای رژیم صهیونیستی در وضعیت فوق العاده قرار دارند.

در ساعت ۸:۳۰ صبح به‌وقت فلسطین هم رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین کنترل یک مرکز پلیس در منطقه سدیروت فلسطین اشغالی واقع در شمال نوار غزه را به‌دست گرفتند.

ارتش صهیونیستی نیز با آغاز تهاجم به غزه از فراخوان تمامی نیروهای ذخیره خبر داده است.

در این میان رادیو ارتش رژیم صهیونیستی و شبکه ۱۲ این رژیم اعلام کردند که نیروهای مقاومت حماس در عملیات صبح امروز خود در شهرک‌های اطراف غزه حدود ۳۵ صهیونیست را به اسارت در آورده‌اند.

تلفات رژیم صهیونیستی

بیش از ۵۰۰ صهیونیست زخمی شده و در بیمارستانها بستری هستند. دهها صهیونیست نیز به اسارت گرفته شده و به نوارغزه منتقل شده اند. همچنین گفته می شود ۱۵۰ صهیونیست نیز به هلاکت رسیده اند.

از ساعاتی پیش اینترنت در تل آویو دچار اختلال شده است. بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر هم گفته این رژیم در شرایط جنگی قرار دارد.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز