۳۰ شهریور ۱۴۰۲
کپی شد!

رئیس مرکز مطالعات تحقیقاتی امارات در مصر:

ایران به دنبال ایجاد تصویر واقعی برای دفاع از اسلام است

ایران به دنبال ایجاد تصویر واقعی برای دفاع از اسلام است

دکتر حسام عثمان گفت: سخنرانی رئیس جمهوری ایران در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل پتانسیل تاریخی را در مقابله با چالش های بعدی کشورهای خارجی در زمینه مبارزه با اسلام پدید آورد.

حسام عثمان در گفتگو با «نگاه نو» با یادآوری اهمیت زمانی موضعگیری رییس‌ جمهوری ایران که پس از یک سلسله جنایات فجیع علیه قرآن کریم و جریحه دار کردن احساسات بیش از دو میلیارد مسلمان در سراسر جهان صورت گرفت، گفت: بی شک اتفاقات سوئد و سوزاندن قرآن توسط یک شهروند سوئدی، خشم جهانیان را برانگیخت و این گونه اتفاقات به شکل گسترده ای هر ساله بر ضد دین حنیف اسلام صورت می‌گیرد و هم نظری الازهر با دیدگاه جمهوری اسلامی ایران در محکومیت سوزاندن قرآن از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی تصریح کرد: بر اساس سخنان رئیس جمهوری اسلامی ایران، آنچه رژیم اشغالگر صهیونیستی در قبال مردم فلسطین انجام می دهد کاملاً مغایر با تمام اصول حقوق بشری است و باید دولت آمریکا با اقدامات رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین برخورد کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دفاع واقعی باید از طریق همکاری های عربی- اسلامی با ملت فلسطین صورت گیرد تا تجاوزات صهیونیست های اشغالگر به سرزمین فلسطین پایان یابد.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز