۲۳ مرداد ۱۴۰۲
کپی شد!

در گزارشی اختصاصی مطرح شد؛

تحلیل اقدام تروریستی داعش در شیراز/ زمان‌بندی، مکان و دلایل داخلی، منطقه ای و جهانی 

تحلیل اقدام تروریستی داعش در شیراز/ زمان‌بندی، مکان و دلایل داخلی، منطقه ای و جهانی 

حادثه تروریستی شیراز واکنشی به موفقیت‌های ایران در حوزه دیپلماتیک و آزادی پول‌های بلوکه شده بوده است و برای به انحراف کشاندن افکار عمومی قابل تحلیل است.

به گزارش نگاه نو، عدم موفقیت جریان‌های تروریستی در دهه اول ماه محرم که به دلیل هوشیاری و اقتدار نظام و دستگاه های مسئول امنیت بوده است دشمن را وادار کرد که به انجام این عملیات کور در مکانی معنوی روی بیاورد، مکانی که معمولا برای رفاه آمد و شد مردم از کمترین حصارهای امنیتی برخوردار است.
داعش از ملت ایران که در قالب مدافعان حرم ظاهر شدند و باعث نابودی خلافت خودخوانده آنها شدند کینه به دل دارد و به نیابت از آمریکا و رژیم صهیونیستی بدنبال اقدام تروریستی در مکان‌های معنوی و گرفتن انتقام از ملت قهرمان ایران است.
آمریکا به کمک کشورهای هم پیمان از آنجایی که در اغتشاشات سال گذشته قول سرنگونی نظام اسلامی در ایران را داده بودند و در انجام آن شکست خوردند بدنبال ناامنی و تشویش اذهان عمومی در آستانه سالگرد این شکست هستند.
شرایط بحرانی داخلی رژیم اسرائیل، اعتراضات و اعتصابات داخلی بعضی از کشورهای اروپایی و عدم موفقیت در جنگ اوکراین، نظام سلطه را وادار نموده در ایران باثبات و امن، اقدامات تروریستی انجام دهند، اقداماتی که به منظور انحراف افکار عمومی جهان از شرایط داخلی رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی رخ می دهند.
 نظام سلطه به دلیل عدم توفیق در گسترش و تعمیق ناآرامی و ناامنی در داخل ایران در طول ماه‌های اخیر، زمینه ناآرامی و اغتشاش را در ماه‌های پیش‌رو در ایران پیگیری می‌کند.
دشمن برای امیدبخشی به افراد معدودی که تحت تاثیر عملیات روانی رسانه‌های بیگانه خود را برای ایجاد اغتشاش و ناامنی آماده می‌کنند، شرایط مساعد را با اقدام تروریستی در حرم حضرت احمدبن موسی علیه السلام فراهم کرد. ضربه موثر به مقر اشرف ۳ در آلبانی و دستگیری سرپل های جریان تروریستی نفاق در ایران، باعث شده داعش به نیابت از کشورهای حامی منافقین این اقدام کور تروریستی را در حرم امن حضرت احمد بن موسی سلام الله علیه انجام دهد.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز