۱۷ مرداد ۱۴۰۲
کپی شد!

اختصاصی نگاه نو؛

لانه فساد در طبقه ۵ هروی سنتر؟ سفارت استرالیا یا مرکز پولشویی؟

لانه فساد در طبقه ۵ هروی سنتر؟ سفارت استرالیا یا مرکز پولشویی؟

دفتر دریافت مشخصات بیومتریک سفارت استرالیا در تهران برای صدور ویزا به صورت نقدی از مراجعه کنندگان یورو دریافت می کند که این اقدام مصداق بارز پولشویی و فساد است.

به گزارش نگاه نو، بر اساس گزارش شاهدان عینی، دفتر دریافت مشخصات بیومتریک سفارت استرالیا که در قالب برون سپاری، در دفتری واقع در طبقه پنجم مرکز هروی سنتر، واقع در تهران، میدان هروی، خیابان موسوی (گلستان پنجم) فعالیت می‌کند، در حال حاضر از مراجعه کنندگانِ دریافت روادید برای ثبت اثر انگشت و تصویر قرنیه چشم، بر خلاف قانون مبادرت به دریافت نقدی یورو بصورت اسکناس نموده و ارزهای حاصل از آن را تجمیع و عواید آن را یا مستقیماً به مصرف رسانده و یا در حساب بانکی داخلی سپرده می‌گذارد. این اقدام مصداق بارز پولشویی و فساد بوده و باید در اسرع وقت برخورد قانونی با آن صورت پذیرد.

اقدامات غیرقانونی و ترک تازی سفارت استرالیا در تهران در شرایطی صورت می‌گیرد که سال گذشته و همزمان با شورش ززآ، بخشی از منافقین و اراذل و اوباش بدون هیچ گونه منعی از جانب پلیس، در برابر سفارت جمهوری اسلامی ایران در استرالیا تجمع نموده و برای کارکنان و همسایگان ایجاد مزاحمت می نمودند.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز