۲۹ تیر ۱۴۰۲
کپی شد!

اختصاصی نگاه نو؛

ماموریت تعریف شده برای دولت سوئد/ ممانعت از گسترش کمی و کیفی اسلام در اروپا

ماموریت تعریف شده برای دولت سوئد/ ممانعت از گسترش کمی و کیفی اسلام در اروپا

با وجود واکنش های تند جوامع اسلامی به صدور مجوز برای آتش زدن قرآن و نیز واکنش منفی مردم سوئد به این اقدام، دولت سوئد بار دیگر به درخواست آتش زدن قرآن در این کشور پاسخ مثبت داد.

به گزارش نگاه نو، به نظر می رسد فعال شدن دولت سوئد در صدور مجوزهای ضد مقدسات دینی و مقدسات اسلامی به بهانه آزادی بیان را باید در حوزه های دیگری جستجو کرد.

“سلوان مومیکا” مهاجر عراقی روز هشتم تیر مقابل مسجد اصلی پایتخت سوئد یک نسخه از کتاب مقدس قرآن را سوزاند. فردی که اشتهار به انحرافات اخلاقی داشته و یکی از رهبران میدانی اقدامات ضد دولتی در عراق محسوب می شد.

طبق برخی گزارش ها این فرد با سازمان های جاسوسی غربی و خصوصا “موساد” (سازمان جاسوسی و ترور و خرابکاری اسرائیل) نیز همکاری داشته است.

زمان قران سوزی وی با حمله همه جانبه ارتش صهیونیستی به اردوگاه جنین در فلسطین اشغالی، موجب شد تا افکار عمومی از جنایاتی که در جنین رخ داد منحرف شود.

پس از آن دو اتفاق مشکوک دیگر در سوئد رخ داد و نخستین اعلام به آتش زدن تورات یهودیان بود که فرد درخواست کننده در زمان مقرر از آن منصرف شد و به مسئولین سفارت اسرائیل گفت که هدفش از اول اینکار نبوده است اما همان زمان صهیونیست ها فریاد” یهود ستیزی” سر دادند.

در اقدام دوم که چند روز پیش صورت گرفت فردی با ریشی انبوه، در حالی که عکس آیت الله خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی را کنار خود داشت اقدام به آتش زدن کتاب مقدس تورات کرد. این درحالی است که رهبر انقلاب اسلامی  تاکید دارند که همه کتب آسمانی، تقدس دارند و مخالفت صریح خود را با چنین اقداماتی اعلام کرده اند.

به نظر می رسد که غربِ تحت نفوذ جریان صهیونیسم، به شدت از گسترش کمی و کیفی اسلام در جهان هراسناک است. در حال حاضر جمعیت مسلمان دنیا بالغ بر دو میلیارد نفر یعنی ۲۵% جمعیت جهان است و پیش بینی شده که از هر ۳ نفر سوئدی یک نفر مسلمان باشد. این احتمال داده می شود که جمعیت مسلمانان در برخی از کشورهای اتحادیه اروپا تا سال ۲۰۵۰ سه برابر ‌شود.

کارشناسان با توجه به سرعت اسلام گرایی در جوامع اروپایی، پس از هر اقدام ضد اسلامی، تاکید دارند که اینگونه اقدامات نه تنها مانعی برای گسترش اسلام محسوب نمی شود بلکه موجب اقبال جوامع به اسلام خواهد شد.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز