۲۶ تیر ۱۴۰۲
کپی شد!

امروز انجام می شود؛

وزیر خارجه عمان به تهران سفر می کند

وزیر خارجه عمان به تهران سفر می کند

«بدر بن حمد البوسعیدی» وزیر خارجه عمان بعد از ظهر امروز (دوشنبه) ۲۶ تیرماه در تهران با حسین امیرعبداللهیان همتای ایرانی خود دیدار و گفتگو می‌کند.

به گزارش نگاه نو، امیرعبداللهیان اواخر خرداد ماه سفری به چهار کشور حوزه خلیج فارس از جمله عمان داشت. وی در این سفر با همتای عمانی دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی به گفت‌وگو پرداخت.

«هیثم بن طارق»سلطان عمان هفتم خرداد ماه سفری دو روز به تهران داشت و در این سفر چهار سند همکاری بین مقامات دو کشور به امضا رسید. مقامات دو کشور چهار سند در حوزه همکاری‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری، همکاری در مناطق آزاد و همکاری در حوزه انرژی را به امضا رساندند. وزرای نفت و امور اقتصادی و دارایی و دبیرکل شورای‌ عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی از سوی ایران و وزرای انرژی، اقتصاد و تجارت عمان اسناد همکاری‌های مشترک دو کشور را امضا کردند.

وزیر امور خارجه ایران سفر سلطان عمان به تهران را گام مهم جدیدی در مسیر تحکیم همکاری‌های راهبردی ۲ کشور خواند و گفت: سیاست همسایگی دولت سیزدهم، مبتنی بر راهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و گسترش و تقویت روابط با همسایگان و کشورهای منطقه با جدیت به پیش می‌رود.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز