۱۶ تیر ۱۴۰۲
کپی شد!

رسانه های ترکیه اعلام کردند؛

دیدار احتمالی اردوغان و پوتین پس از دیدار امروز با زلنسکی

دیدار احتمالی اردوغان و پوتین پس از دیدار امروز با زلنسکی

یک رسانه ترکیه‌ای از دیدار احتمالی روسای جمهور ترکیه و روسیه پس از دیدار امروز اردوغان و همتای اوکراینی وی در استانبول خبر داده است.

به گزارش نگاه نو، شبکه A Haber در این باره اعلام کرده است که به احتمال زیاد پس از ملاقات برنامه ریزی شده امروز میان رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه و ولودیمیر زلنسکی همتای اوکراینی وی، او به دیدار پوتین برود.

این رسانه گزارش داد که این دیدار احتمالی ممکن است در ترکیه و یا در روسیه برگزار شود. در همین راستا دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه نیز در سخنانی اظهار داشت :احتمال تماس میان پوتین و اردوغان در آینده نزدیک منتفی نیست؛ به محض تعیین زمان آن اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: مذاکرات میان اردوغان و زلنسکی را به دقت دنبال می‌کنیم. پسکوف ادامه داد: روسیه هرگز درهای مذاکره در خصوص اوکراین را نبسته است، اما اکنون چشم اندازی برای آن وجود ندارد.

این اظهارات پس از آن بیان شده است که روزنامه صباح ترکیه پنجشنبه به نقل از منابع دیپلماتیک اعلام کرد، رئیس جمهور اوکراین فردا در جریان سفر به استانبول با رئیس جمهور ترکیه دیدار خواهد کرد.

در جریان این دیدار، زلنسکی و اردوغان درباره اوضاع اوکراین و آینده توافق غلات دریای سیاه گفتگو خواهند کرد. طبق گزارشات، اردوغان و زلنسکی یک نشست دوجانبه و پس از آن دیداری همراه با هیات‌هایشان خواهند داشت.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز