۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
کپی شد!

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی؛

ایران درحال قدرتمندتر شدن است/ غرب ابزار مؤثری در برابر ایران ندارد

ایران درحال قدرتمندتر شدن است/ غرب ابزار مؤثری در برابر ایران ندارد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی اذعان کرد که قدرت جمهوری اسلامی ایران درحال افزایش است و این مسئله خواب را از چشم صهیونیست‌ها می‌رباید.

به گزارش نگاه نو به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم با دوران امنیتی جدیدی روبه‌روست که در آن ممکن است تهدید واقعی برای همه بخش‌ها از همه جهات به‌طور همزمان وجود داشته باشد.

وی در تلاش برای غیر مسالمت آمیز جلوه دادن برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران افزود: ایران بیش از هر زمان دیگری به قدرت هسته‌ای نظامی نزدیک شده است. در مواجهه با این تهدید، باید به یکی از دو راه اقدام نظامی یا تهدید نظامی معتبر عمل کرد.

گالانت ادامه داد: یران امروز احساس اعتماد به نفس فزاینده‌ای دارد. ایران معتقد است که بازدارندگی را بر غرب تحمیل کرده و و غرب فاقد ابزارهای موثر در برابر آن است، ایران از نظر اقتصادی و نظامی قوی‌تر می‌شود و این مسئله به آن فرصت عمل می‌دهد. این چیزی است که خواب را از چشمان ما می‌رباید.

وی همچنین گفت: وابستگی روزافزون همه سازمان ها به ایران باعث می‌شود که جبهه های مرزی پیش روی ما گسترش یابد و جسورانه تر در مقابل ما عمل کند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پیشتر نیز با نگرانی از قدرت منطقه‌ای ایران گفته بود که تهران در چند جبهه علیه اسرائیل جنگ فرسایشی به راه انداخته است.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز